9 תשובות
שואל השאלה:
כן יש לי כבר אבל נרלאי איבדתי אותו^^
כן יש לי כבר אבל נרלאי איבדתי אותו^^
אנונימית
אז זה רשום להם במערכת רק תבדקי אם למורה נהיגה שבא לך ללמוד אצלו יש גישה
שואל השאלה:
מה פשןט לשלוח למורה הודעה וקובעים שעה? זהו? לא צריך לעשות טפסים ואישורים במשרד התחבורה חשבתי זה סרט עכשיו
מה פשןט לשלוח למורה הודעה וקובעים שעה? זהו? לא צריך לעשות טפסים ואישורים במשרד התחבורה חשבתי זה סרט עכשיו
אנונימית
לא צריך כלום חוץ מטופס ירוק בדרך כלל (אצלי אישית המורה גם את זה לא ביקש).
רק קובעים שיעורים, עושים 19 שיעורים של שעה או 28 של 40 דקות, מחליטים אם אם את רוצה אוטומט או ידני וזהו.
רק קובעים שיעורים, עושים 19 שיעורים של שעה או 28 של 40 דקות, מחליטים אם אם את רוצה אוטומט או ידני וזהו.
שואל השאלה:
ועדיף על אוטומט נכון?
ועדיף על אוטומט נכון?
אנונימית
לדעתי כן, כי היום רוב הרכבים הם אוטומטיים אלה אם כן את מתכוון לקנות רכבי אספנות ישנים או רכבי ספורט יוקרתיים שלרוב הם ידני.
אני גם בדיוק התחלתי ללמוד.
אם עברת תיאוריה אז כבר התחלת את התהליך - מזל טוב!
עכשיו את צריכה למצוא מורה ולקבוע איתו שיעורים - לוודא שיש לך טופס ירוק.
המורה כבר יסביר לך הכל, אישית אני חושב שעדיף לעשות שיעורים של שעה (אומר מראש).
אם עברת תיאוריה אז כבר התחלת את התהליך - מזל טוב!
עכשיו את צריכה למצוא מורה ולקבוע איתו שיעורים - לוודא שיש לך טופס ירוק.
המורה כבר יסביר לך הכל, אישית אני חושב שעדיף לעשות שיעורים של שעה (אומר מראש).
טופס ירוק
לכי לחנות אופטיקיה ותבקשי לעשות טופס ירוק זו בדיקת עיניים מהירה לראות שאת לא עיוורת או משהו
בהצלחה רבה, אם זכור לי עולה בערך 50
לכי לחנות אופטיקיה ותבקשי לעשות טופס ירוק זו בדיקת עיניים מהירה לראות שאת לא עיוורת או משהו
בהצלחה רבה, אם זכור לי עולה בערך 50
יש פה את כל מה שאת צריכה:
https://www.gov.il/he/service/apply_for_new_driver_drivers_license
https://www.gov.il/he/service/apply_for_new_driver_drivers_license
באותו הנושא: