4 תשובות
פשוט תתנגד לביישנות ותנסה להחמיא פעם אחת, אחרי כמה פעמים זה כבר ירגיש יותר טבעי
מתחילים להחמיא. זה מאוד ישיר ומובן מאליו אבל פשוט תחמיא. התחלתי לעשות את זה עם אנשים רנדומליים ולרוב החזירו לי בחיוך ו"תודה". זה נותן הרגשה ממש טובה. מדברת בתור אחת עם חרדה חברתית.
כמה פעמים ראשונות כזה אתה תתבייש אבל אחרי הפעמים הראשונות זה כבר ממש יזרום לך
אתה יודע כל דבר מתחיל ממשהו קטן