5 תשובות
את לא תביני
לא יודע להסביר זה פשוט קשה
שואל השאלה:
תנו לי הסבר הגיוני אני מחלקת פרחים אני באמת רוצה לדעת ממה זה נובע ?
חוסר ביטחון קנאה צרות עין ביישנות ?
תנו לי הסבר הגיוני אני מחלקת פרחים אני באמת רוצה לדעת ממה זה נובע ?
חוסר ביטחון קנאה צרות עין ביישנות ?
אנונימית
לשנוא אנשים נחשב ? ואני כן מפרגן פה ושם אבל בקטנה
נראלי חוסר ביטחון בעיקר
באותו הנושא: