7 תשובות
זה לא צבוע
לא
כל אחד מוצא את הקרבה שלו לבורא עולם בדרכים שונות ובמצוות שונות
והגיוני שעל ההתחלה לא תעשי את כל המצוות וההלכות זה חלק מהקושי בחזרה בתשובה
כל אחד מוצא את הקרבה שלו לבורא עולם בדרכים שונות ובמצוות שונות
והגיוני שעל ההתחלה לא תעשי את כל המצוות וההלכות זה חלק מהקושי בחזרה בתשובה
זה לא צבוע
כל התחזקות קטנה זה טוב
כל התחזקות קטנה זה טוב
ממש לא, זה לא צבוע
אי אפשר לעשות הכל ביום אחד, לאט לאט
אי אפשר לעשות הכל ביום אחד, לאט לאט
בכלל לא
להתחזק זה תהליך *מאוד* ארוך.
אם תנסי לשמור את כל המצוות בבת אחת תתייאשי תוך שבוע
אני משוכנעת שאף אדם, דתי או לא, לא מתנהג בצורה הכי מדהימה ולכולם יש מה להשתפר
אז אל תרגישי רע עם זה בכלל!!
להתחזק זה תהליך *מאוד* ארוך.
אם תנסי לשמור את כל המצוות בבת אחת תתייאשי תוך שבוע
אני משוכנעת שאף אדם, דתי או לא, לא מתנהג בצורה הכי מדהימה ולכולם יש מה להשתפר
אז אל תרגישי רע עם זה בכלל!!
שואל השאלה:
תודה לכולם
תודה לכולם
אנונימית
לא
זה יהיה צבוע אם תתקעי בשלב הזה ולא תנסי להתקדם
אבל זה לא צבוע כרגע
זה יהיה צבוע אם תתקעי בשלב הזה ולא תנסי להתקדם
אבל זה לא צבוע כרגע
אנונימי
באותו הנושא: