15 תשובות
תיפרדי מחבר שלך כל עוד זה טרי ובהתחלה.
נראה שאת לא מוכנה לקשר זוגי ואו שאת לא בעניין של החבר שלך ב100%
שואל השאלה:
אני מנסה לא להיפרד ממנו
אלא לעצור את מה שקורה לי עם השכן שלי
אנונימית
להתרחק מהשכן
שואל השאלה:
זה די קשה בהתחשב בעובדה שאני המורה הפרטית שלו לאנגלית ומתמטיקה
אנונימית
תלכי אחרי הרגשות שלך ומה שאת חושבת שיעשה לך טוב אף אחד לא ירצה לחיות עם מישהו שהוא לא אוהב במאה אחוז.. תראי לאן הרגש שלך הולך ותפעלי בחוכמה..
פשוט תבואי ותגידי לשכן שאת לא מעוניינת בו
שואל השאלה:
טוב תודה
אנונימית
שואל השאלה:
אני רוצה את החבר שלי
אבל אין לי לב לפגוע בשכן שלי ולדחות אותו
אני גם יודעת ומבינה שכמה שאני אחכה עם זה ו"אשאר" איתו
זה רק יפגע בו יותר כי בסוף אני חייבת לנתק איתו קשר וכמה שאדחה את זה יותר זה רק יפגע בו יותר
אנונימית
את חייבת להגיד לשכן שלך לא!
שכן שלי היה ממש דלוק על אחותי ותמיד אמרתי לה להגיד לו לא והיא נחמדה מדי אז כזה כל פעם איכשהו חמקה מזה.
מתישהו הוא התחיל לשלוח וואצאפים ומכתבי אהבה מתחת לדלת (ממש הגזים)
ואז היא אמרנ לו לא בצורה חד משמעית.
אל תתני לזה להמשיך
ברור שאפשר להגיד בצורה יפה ומכבדת אבל כן צריך לעצור את זה
שואל השאלה:
איך?!
אנונימית
קודם כל את צריכה להיפגש איתו או אפילו לא צריך לקבוע הוא גר לידך את תיפגשי אותו לפעמים ממש במקרה
תגידי ששמעת שהוא ממש בקטע שלך ושאת כבר בקשר אחר ושאת לא רוצה לפתח משהו אליו אז את צריכה לעצור את זה עכשיו.
הוא רוב הסיכויים יבין אולי אולי ייפגע לממש קצת (תלוי כמה הוא בקטע שלך) ואז יעבור הלאה. זה לא מה שיהרוג אותו
הדבר הכי חשוב שקרה בדיון הזה הוא שאמרת בצורה ברורה שאת רוצה את חבר שלך. עכשיו תהיי אמיצה ללכת עם זה עד הסוף.
תגידי בצורה הכי גלויה לשכן שלך, תקשיב. יש לי חבר. אין לי כוונה להיפרד ממנו או לבגוד בו או לשחק משחקים. מה שקורה בינינו היום הוא יותר מדי אפור ויותר מדי מסוכן בשבילי, וגם בשבילך כי אתה יכול להיפגע. אני רוצה לעצור את זה ומקווה שתבין. הדבר הכי טוב לשנינו זה לנתק קשר כרגע.
את לא יודעת איך הוא יגיב. את רק יודעת מה העמדה שלך ומה את רוצה וצריכה.
פשוט תתרחקי מהשכן שלך