5 תשובות
שואל השאלה:
וואי שיר טוב
שואל השאלה:
בטח, על מי את חושבת שאת שומעת את זה?
שואל השאלה:
תמיד שאני שומע את השיר הזה, אני נזכר בדמות בקמפיין d&d שאני משחק בו, איך הוא פחד מהצללים שתמיד היו עוקבים אחריו רק בראש שלו כי הוא היה warlock של shar.
שואל השאלה:
כן, אני נורא אוהב את loser שלו מהאלבום the story, שיר ממש יפה
זה לפעמים נחמד לשמוע את זה שאני לבד אחרי יום עבודה
שירים של הקינקס