12 תשובות
ישיבה של השמחות
youtiful by skz
she will be loved או אולי creep
אנונימית
i love you של בילי אייליש
האלבום hit me hard and soft של ביליי אייליש עושה את העבודה
אצלך בעולם/לך אלי/cancer
אלו בעיקר נראה לי, ותלוי למה אני עצוב
אלו בעיקר נראה לי, ותלוי למה אני עצוב
יש לי שיר שעשיתי עליו קאבר אני שומע אותו כל פעם שצריך
niggers in paris
שירים שגורמים לי לבכות עוד יותר
או שקשורים לסיבה שבגללה אני בוכה
נגיד אני בוכה המון כי אני שונאת להיות בת אז יש שיר שקוראים לו otokonoko ni naritai ("אני רוצה להיות בן" ביפנית) שזה על מישהי שרוצה להיות בן
ואם אני בוכה בגלל שמכריחים אותי להיות "נורמאלית" אני שומעת את השיר shout out שזה שיר על זה שלא משנה מה אנשים חושבים הם לא יחליטו עלינו (סוגשל)
אם אני בוכה כי לא הצלחתי משהו אני שומעת את השיר come again שזה שיר של להקה שלא ויתרה או את השיר perfect של הלהקה octpath
ועוד המון חחח אני אוהבת שירים ואני גם אוהבת לבכות משירים אז כשאני בוכה ושומעת שירים שגורמים לי לבכות זה מרגיע אותי חחח זה מוזר
או שקשורים לסיבה שבגללה אני בוכה
נגיד אני בוכה המון כי אני שונאת להיות בת אז יש שיר שקוראים לו otokonoko ni naritai ("אני רוצה להיות בן" ביפנית) שזה על מישהי שרוצה להיות בן
ואם אני בוכה בגלל שמכריחים אותי להיות "נורמאלית" אני שומעת את השיר shout out שזה שיר על זה שלא משנה מה אנשים חושבים הם לא יחליטו עלינו (סוגשל)
אם אני בוכה כי לא הצלחתי משהו אני שומעת את השיר come again שזה שיר של להקה שלא ויתרה או את השיר perfect של הלהקה octpath
ועוד המון חחח אני אוהבת שירים ואני גם אוהבת לבכות משירים אז כשאני בוכה ושומעת שירים שגורמים לי לבכות זה מרגיע אותי חחח זה מוזר
the first snow
feel alone כדאי להקשיב למילים
farewell neverland של טיאקסטי אממ בגלל שיש כזה משהו באווירה של השיר שכזה גורם לי להרגיש טוב נראלי הגיטרה והקול שלהם
באותו הנושא: