11 תשובות
^אוי לא
שואל השאלה:
חח
אני היחידה שהכי אוהבת את הקפה אגוזי לוז של גו? הוא מעולה
חח
אני היחידה שהכי אוהבת את הקפה אגוזי לוז של גו? הוא מעולה
אנונימית
פרו אייס קפה
^^האמת אותו קונים הכי הרבה לפי מה ששמתי לב, את לא היחידה.
המשקה של go עם 42 גרם חלבון בטעם אפרסק פסיפלורה
^ואיי האמת שכחתי אותוו, זה במקום השני אצלי חד משמעית
^^הוניל הרבה יותר טוב
אייס קפה של פרו ותות בננה של גו
אייס קפה למרות שאהבתי את השוקו פעם או שיש גם היום? בכל מקרה אני מעדיף אבקות
הנשקה בטעם שוקולד של pro, לא מבינה למה כל הזמן יש חוסרים שלו
קפה של פרו
באותו הנושא: