7 תשובות
כן
כן
אתם משקרים די הוא עושה לי בחילה יותר מהיוגורט שלהם
כן הוא אחלה
כן
וואי כן אבל הקפה והוניל של גו יותר
לא. תשתי את הקפה
באותו הנושא: