10 תשובות
עדיף מסגרת . חפש לך עבודה שתהיה לך מסגרת אם אתה בגיל 22. ללא מסגרת החיים פשוט דיכאוניים
גיל 15 כיתה י אני אהבתי גיל 15 כיתה ט גועל נפש עכשיו אני בן 20 בלי מסגרת כרגע לא משהו אבל יש לי תוכניות אז בעתיד יהיה טוב יותר מאה אחוז מכל תקופה
אנונימי
לצערי אין לי תשובה רלוונטית באמת כי אני עוד רק בת נוער אבל מראיית העולם שלי אני מניחה שזה כל כך תלוי בנאדם
יהיו אלה שיפרחו בחופש שלהם ויתחילו סוף סוף לממש את הפוטנציאל האדיר הקיים בהם ולעומתם יהיו אלו שירגישו אבודים בלי מסגרת ושגרה מסויימת ויחוו המון קשיים בבניית מסגרת חדשה שתשמור עליהם מאוזנים
יהיו אלה שיפרחו בחופש שלהם ויתחילו סוף סוף לממש את הפוטנציאל האדיר הקיים בהם ולעומתם יהיו אלו שירגישו אבודים בלי מסגרת ושגרה מסויימת ויחוו המון קשיים בבניית מסגרת חדשה שתשמור עליהם מאוזנים
זה הכל חוויה אישית
ספציפית בכיתה ט מאוד מאוד נהנתי ויש בני נוער אחרים שלא
אבל באופן כללי אני חושבת שהכי טוב זה לעבור את גיל 18 ןלהיות עצמאי מבחינת קבלת החלטות על החיים האישיים שלך
ספציפית בכיתה ט מאוד מאוד נהנתי ויש בני נוער אחרים שלא
אבל באופן כללי אני חושבת שהכי טוב זה לעבור את גיל 18 ןלהיות עצמאי מבחינת קבלת החלטות על החיים האישיים שלך
גיל 15
אין ספק שגיל 22 יותר טוב. אתה הרבה יותר חכם, בוגר וכבר הספקת להבין כמה דברים. אתה בלי מסגרת ויכול לעשות כל מה שאתה רוצה ואוהב בלי יותר מידי השלכות לעומת גיל 15 שאתה סתם טמבל לא מעוצב שצריך לשבת 8 שעות ביום בכיתה
אנונימי
גיל 22 מצויין כאילו אין לי שמץ אני בגיל 20 עדיין אבל מתאר לעצמי שזה אותו הדבר
^^אתה יכול גם להפוך להומלס
אנונימי
^גם בגיל 15... בגיל 22 אתה באמת מתחיל חיים
אנונימי
^בגיל 15 רוב האנשים גרים עם ההורים שלהם
אנונימי
באותו הנושא: