12 תשובות
זה דיי אינדיבידואלי לכל אחד, אישית אני חושבת שתיכון
החטיבה.
הכל טוב שם פשוט
חווים שם את ההתחלה גיל ההתבגרות בצד הטוב ביותר
אין עומס בלימודים והכל אתה באמת נהנה

בתיכון הכל עמוס ומלחיץ, ופתאום יש לך בגרויות ואז צבא ורגע יש גם שיעורי נהיגה ועוד מיליון דברים שעל הכתפיים שלךך
כיתה ז מזעזעת
ח גבולי
ט מושלמתת
ותיכון זה גיל יותר עצמאי וכיף אבל יש עומס וקושי בלימודים אז זה מינוס
תיכון היה לי יותרר כיףף
חד משמעית חטיבה
חד משמעית תיכון, האישיות הרבה יותר מבוססת בתיכון. מכירה את עצמי, את הגבולות והחוזקות שלי טוב יותר.
בחטיבה אמנם היו לי יותר חברים מהכיתה עצמה אבל בתיכון את מרגישה פתאום את השינוי, את הבגרות שלך ואת העצמאןת פתאום
אז אני חושבת שהתקופת תיכון לגמרי לוקחת
חטיבה
חטיבה
בתיכון הייתה לי חוויה מגוונת כי עוד היה קורונה אז כיתה י זומים זה היה חופש בשבילי כי לא נכנסתי יא מלא עומס עברתי סוף סוף לכיתה שלא סבלתי בה מבחינה חברתית אבל עדיין חוויה יב טלטלה נפשית מלא דברים חדשים ושינויים אך עדיין חוויה מכל השנים האחרות שהיו לי במערכת החינוך וגם אתה מרגיש יותר חופש
בחטיבה סבלתי ברמה פסיכית עם הכיתה שהייתי בה
תלוי את מי שואלים יותר נהנתי בחטיבה אבל זה הכל תקופות
אנונימית
חטיבהה