5 תשובות
כי זהו עברה תקופתם אני מניחה האופנה השתנתה
לא ייצרו אורגינל משהו כמו שנות ה2000 עכשיו אבל כן יש בגדול רק בשיין ואם ממש ממש בא לך לקנות ג'ינס שבאמת משנות ה2000 אז תל אביב מפוצצת בחנויות וינטג'
בצפון אני לא כול כך מכירה
בצפון אני לא כול כך מכירה
שואל השאלה:
דיי אבל זה לא אותו הדבר נגיד אני עכשיו לובשת טרנינג של אמא שלי והוא יושב עליי נדיר
דיי אבל זה לא אותו הדבר נגיד אני עכשיו לובשת טרנינג של אמא שלי והוא יושב עליי נדיר
אנונימית
חנויות יד שנייה
וכי האופנה משתנה, למרות שעכשיו יש רטרו
וכי האופנה משתנה, למרות שעכשיו יש רטרו
מייצרים רק בשיין באמא
באותו הנושא: