8 תשובות
שואל השאלה:
גירל איך זה באדיז זה מקסימום קיבוצניקית
וואי אני גם מחפשת כבר שעה לא מצאתי כלום
יש טריינגל ליד הסנטר ויש שם מציאןת לפעמים
הכל מעפן פה
שואל השאלה:
אין אין אמת אבל שמעתי שבקינג גורג יש חנות יד 2 שווה אבל מה זה יד 2
זה בגדים ישנים שאנשים תורמים
יש שם מציאות לפעמים
שמעתי גם על החנות היסטרית נראה שיש שם דברים יפים
שואל השאלה:
כן אבל איןן המשכורת הבאה בנובמבר גירל
miss sunshine ליד יער הפיות תודי לי אחכ
אבל אם את רוצה לנצל את ה1000 שח האלה על כמות גדולה של בגדים אז שתדעי ששם רוב הדברים עולים 200-500