התחברות
הרשמה
הייתם שולחים הודעה למישהי שהשפילה אותכם בחטיבה כדי להגיד לה מזה עשה לכם?
23 באוקטובר 2025, 03:00
הודעות
בריונות
השפלה
4 תשובות
לא
ק
קקי בינוני
לא
ב
בדויה_999
לא
young lady
לא התקדמתי מאז למה
ב
ביגבוגיה
באותו הנושא:
הייתם שולחים הודעה למישהו או מישהי מהעבר כדי לשחרר מה שיושב לכם
הייתם שולחים הודעה למישהו/י שאתם בקטע שלו/ה בלילה או בבוקר בשביל שהשיחה תזרום יותר?
אם היו שולחים לכם הודעה פה הייתם עונים?מסננים? ואם הייתם נורא רוצים לשלוח הודעה פה למישהו הייתם שולחים?
הייתם שולחים הודעה למישהו/י שאתם בקטע שלו/ה בלילה או בבוקר בשביל שהשיחה תזרום יותר?
בנים אם הייתם שולחים הודעה למישהי והיא היתה מגיבה לכם יום אחריי, הייתם ממשיכים את השיחה או לא?
הייתם שולחים הודעה למישהו שחתכתם ממנו אחרי כמעט חודשיים?
שלחתם הודעה למישהי והיא סיננה הייתם שולחים שוב?❤
הייתם שולחים הודעה למישהו שהתחלתם איתו ?
הייתם שולחים הודעה למישהי שלא שמה עליכם ?
בנים, אם הייתם מאוהבים במישהי הייתם שולחים לה הודעה סתם כדי לדבר??
אם הייתם רוצים לשלוח למישהו הודעה הייתם שולחים גם אם זה "פאדיחה" ?