התחברות
הרשמה
הייתם שולחים הודעה למישהי שלא שמה עליכם ?
8 ביוני 2025, 22:12
הודעות
התאהבות
תשובה אחת
לא מה אני מסכנה
-
-_____-
באותו הנושא:
אם היו שולחים לכם הודעה פה הייתם עונים?מסננים? ואם הייתם נורא רוצים לשלוח הודעה פה למישהו הייתם שולחים?
שלחתם הודעה למישהי והיא סיננה הייתם שולחים שוב?❤
אם הייתם רוצים לשלוח למישהו הודעה הייתם שולחים גם אם זה "פאדיחה" ?
בנים, אם הייתם מאוהבים במישהי הייתם שולחים לה הודעה סתם כדי לדבר??
בנים, אחרי כמה זמן שחברה שלכם לא הייתה שולחת לכם הודעה הייתם שולחים לה הודעה?
תיכונים ומעלה הייתם שולחים עכשיו הודעה למישהי שלא פגשתם מאז היסודי?
אם בטעות הייתם שולחים למישהי שדיברתם מזמן בוואטסאפ הודעה הייתם מוחקים אותה או רושמים סליחה בטעות?
אם הייתם שולחים הודעה פה למישהו/י והיו מסננים אותכם הייתם נפגעים?
הייתם שולחים הודעה למישהו/י שאתם בקטע שלו/ה בלילה או בבוקר בשביל שהשיחה תזרום יותר?
הייתם שולחים הודעה למישהו/י שאתם בקטע שלו/ה בלילה או בבוקר בשביל שהשיחה תזרום יותר?
תגידו הייתפ שולחים הודעה למישהו שלא הייתם כל כך קרובים