21 תשובות
כי לנו אין רגל שלישית
אין לי דרך יפה לתאר את זה.. כשבנים שמים דבר כזה צמוד למקום בולט מאוד שיוצא מהגוף זה נראה מוזר ולא רגיל, אצל נשים פשוט אין הרבה מה לראות.. אני אומרת מבחינה שזה לא בולט מידי
כי נירמלנו את זה בתור חברה, ואני חושבת גם שנשים לרוב מרגישות לא בנוח לבהות באזור הזה אצל בנים ו(אל תצאו עליי זה נשמע לי כמו הסבר אולי אני טועה)בנים יחסית "מרגישים בנוח" להסתכל על חזה נגיד של בנות
מן הסתם לא מכלילה אבל זה נשמע לי כמו שתי סיבות הגיוניות
זה באמת מטריד אבל זה מנורמל אין מה לעשות
אנונימי
כי אנשים נרמלו את זה
אין הבדל בין שניהם, פשוט אין
אחד החברה נרמלה, והשני לא
שניהם מגעילים
כי ככה גדלנו וחונכנו לחשוב
שואל השאלה:
^מה הקשר נשים ילבשו מה שהן רוצות ללבוש איך גברים קשורים לזה
אנונימי
אין קשר
אתם לא קשורים לזה אבל זה לא מראה כיף מישהו בספידו
ככה מנורמל
פשוט מכוער
ככה זה בעולם פמיניסטי
אנונימי
כי לנשים אין דילדו שם למטה
אנונימית
אבל יש להם בלונים שם למעלה וזה עדיין בסדר^
אנונימי
רק שחיינים לובשים ספידו. זה הרבה יותר הידרו דינמי זה בשביל מהירות. גם אני בתור שליח חושב שסתם ככה אנשים לא צריכים בגד ים כזה
למה זה מגעיל כשאישה בלי חולצה וסבבה שגבר בלי? אותו קונספט
אנונימית
לזה לא מגעיל כשאישה בלי חולצה זה יפה
אנונימי
כי לגבר רואים את הג'וייסטיק...... (אני בן btw)
כי אצל בנות לא בולט המקום שאני אחסוך במילים
^^^^אבל ספידו עדיין מכסה את האיבר מין
ביקיני גם מכסה את האיבר (וגם מבליט) וזה בסדר וספידו לא..
אנונימי