54 תשובות
כן ברור
לא מעלה ולא מוריד.
מתי שהוא רוצה הוא יכול לשים שעון.. אין בזה שום דבר מוזר
מתי שהוא רוצה הוא יכול לשים שעון.. אין בזה שום דבר מוזר
כן, אין שום דבר מוזר בשעון
אני עם שעון מכיתה ו וזה מעולם לא היה מוזר, גיל 15 זה סבבה
אני עם שעון מכיתה ו וזה מעולם לא היה מוזר, גיל 15 זה סבבה
בכל גיל אפשר לשים שעון, מה הבעיה?
חח לא יודעת מה אתכם אבל מישהו ששם שעון מה זה מושך אותי אני לא יודעת גם למה
עונד* שעון
וזה לא מעלה ולא מוריד
וזה לא מעלה ולא מוריד
מעלה לא אבל מוסיף, אבל לא שעון מוגזם מדי.. שעון רגיל אפילו או כל תכשיט אחר
זה פשוט אומר שהבן אדם יודע לקרוא שעון
זה לא אומר להעלות או להוריד
לי לדוגמא יש swatch ironi
וזה סבבה זה רק גורם למראה הכללי ליהיות יותר טוב
זה לא אומר להעלות או להוריד
לי לדוגמא יש swatch ironi
וזה סבבה זה רק גורם למראה הכללי ליהיות יותר טוב
כן, וגם בגיל שלוש זה לגיטימי שעון גם הכרחי הרבה פעמים
וואי כן, מגיל קטן אני ממש אוהבת שעונים לא יודעת למה זה פשוט תכשיט יפה גם לבנות ולבנים בכלל זה מושך
אנונימית
אמ לא מעלה זה אחלה
וזה לא מוזר
וזה לא מוזר
מכל גיל אפשר
ולא הייתי אומרת מעלה אבל זה מוסיף
ולא הייתי אומרת מעלה אבל זה מוסיף
בהחלט, אשר לשים שעון מרגע שיודעים לקרוא שעון.
וזה תלוי איזה שעון, שעון עם ציורים של דגים פחות מעלה, אבל שעון סימלי יפה לדעתי זה מעלה.
וזה תלוי איזה שעון, שעון עם ציורים של דגים פחות מעלה, אבל שעון סימלי יפה לדעתי זה מעלה.
מה אכפת לי אם הוא שם שעון או לא
בכל גיל אפשר לשים שעון. לדעתי זה מעלה אבל לא שעון גדול ומוגזם
לדעתי הכל טוב ויפה אבל יוריד לי אם הוא יהיה מתחת לגיל 18 נגיד ויהיה לו שעון פלצני רצח שעולה המון וכאילו.. לא יודעת זה ממש מוריד לי כי בדרך כלל האנשים האלה הזויים באמת
אנונימית
אוקיי אני בדרך כלל ממש שאנת את השאלות האלו אבל זה מושך אותי משום מה כשגבר שם שעון ולא הצלחתי להבין למה(בכלל לא אכפת לי הסוג של השעון)
אנונימית
מה אתה כוסית
אנונימי
אין בעיה עם זה זה סבבה כאילו
תלוי איזה שעון אחי מן הסתם
עדיף שעון אלומיניום או ברזל או משהו כזה ולא שעון פלסטיק
עדיף שעון אלומיניום או ברזל או משהו כזה ולא שעון פלסטיק
ולשים ביד שמאל
וואי חד משמעית, אבל זה בסדר גם מי שלא עונד
*עונד
ולי זה לא ממש משנה
ולי זה לא ממש משנה
כן, זה מעלה, אבל שעון עם טעם טוב
אנונימית
זה תלוי איזה שעון
כן ברור זה גם ממש יפה לדעתי
האמת שלא ממש, זה קצת מפריעה לי כזה, כי זה כמו צמיד ממש עבה על היד..לא יוריד לי אבל אני לא הכי אוהבת
לולל אני לא מבינה למה זה מוריד או מעלה אם מישהו עונד שעון
יש לי שעון וזה כל כך נורא בלי שעון כאילו מי אתם האנשים שפשוט יכולים לחיות עם העובדה שאתם לא יודעים מה השעה בדיוק או כמה זמן נשאר כאילו למה שתעשו את זה לעצכם בכלל
יש לי שעון וזה כל כך נורא בלי שעון כאילו מי אתם האנשים שפשוט יכולים לחיות עם העובדה שאתם לא יודעים מה השעה בדיוק או כמה זמן נשאר כאילו למה שתעשו את זה לעצכם בכלל
ברור שכן❤
זה לא מעלה ולא מוריד. אותי זה לא "מרשים" וגם אם הם יקרים לא אכפת לי מי זה.
לא חושבת שלמישהי אכפת, זה כמו שלך (לבנים כאילו) יש שעון יפה, לנו (לרוב הבנות) יש ציפורניים יפות
לא חושבת שלמישהי אכפת, זה כמו שלך (לבנים כאילו) יש שעון יפה, לנו (לרוב הבנות) יש ציפורניים יפות
כן ברור
זה פשוט... שעון
זה לא מוריד או מעלה
זה לא מוריד או מעלה
אחי זה כולה שעון תלבש גם בגיל 8
קרה לי מקרה שילד דיבר איתי והיה לו שעון כביכול יקר והוא שאל אותי מה השעה (יש לי שעון חכם) ואני כזה... "יש לך שעון אולי תבדוק בו" והוא ניסה להמציא תירוץ. כמעט צחקתי לו בפרצוף.
זה אפילו מוריד אם אתה לא יודע איך להשתמש בו :)
אבל כן אני מניחה שזה יפה כי זה אשכרה מוסיף משהו ללבוש שלהם אבל אישית זה לא מעלה
זה אפילו מוריד אם אתה לא יודע איך להשתמש בו :)
אבל כן אני מניחה שזה יפה כי זה אשכרה מוסיף משהו ללבוש שלהם אבל אישית זה לא מעלה
כן אחי רק תלבש שעום עם סוגר לא מעור
וואי השעונים השחורים האלה הגדולים שיש לבנים זה יפה :))
לי זה מוריד
זה מעלה אבל אנינאישצ מעדיפה שיהיה לו איזה שעון עדין כזה לא משהו מפואר אבל הטעם האישי שלי אני אוהבת דברים פשואיך ועדינים.
אבל אני יודעת שחברותשלי כן אוהבות.
ובטח שזה מתאים לנער בן 15
בעיניי אנשים פחות עונדים שעונים וזה לא טוב
אבל אני יודעת שחברותשלי כן אוהבות.
ובטח שזה מתאים לנער בן 15
בעיניי אנשים פחות עונדים שעונים וזה לא טוב
אנונימית
כן ברור וזה ממש מעלה ,לי ספציפית
זה כולה שעון -_-
תשים אם באלך מה זה משנה
תשים אם באלך מה זה משנה
אנונימי
שעון מראה על מישהו שאכפת לו להגיע בזמנים ואכפת לו מהזמן של אחרים. כן אבל לא תמיד יש לי שעון מגיל 12 ואני עדיין מאחרת כל הזמן(:
שעון מורה על השעה.
בן אדם שאכפת לו להגיע בזמנים ואכפת לו מזמן של אחרים זה אופי של הבן אדם
בן אדם שאכפת לו להגיע בזמנים ואכפת לו מזמן של אחרים זה אופי של הבן אדם
אנונימי
תלוי גם איזה שעון אם זה שעון רגיל או משהו אלקטרוני סמארט וואצ למשל
כן לדעתי זה יפה ממש!
אבל לא השעונים האלה של פעם
אתה יודע כאילו משהו כזה גדול יפה
כמו זה למשל כמו זה
וואי מהמם לדעתי!
אבל לא השעונים האלה של פעם
אתה יודע כאילו משהו כזה גדול יפה
כמו זה למשל כמו זה
וואי מהמם לדעתי!
אנונימית
מעלה
תלוי באופי של הבן אדם אם יש לו אופי של איש עסקים כזה.. בן אדם מכובד אז שעון מוסיף אבל אם הוא מפוזר כזה אז לא כי לא ממש מתאים לאופי...
וגם תלוי איזה שעון.. לא מאליאקספרס בשלוש דולר אחד מושקע...
וגם תלוי איזה שעון.. לא מאליאקספרס בשלוש דולר אחד מושקע...
אממ
מישהו מוכן להסביר לי למה השאלה ה- הזאת בחמות?
מישהו מוכן להסביר לי למה השאלה ה- הזאת בחמות?
כן, וגם טבעת :)
אנונימית
כןן
זה מבליט את היד בצורה מטורפת.
זה יפה.
זה מבליט את היד בצורה מטורפת.
זה יפה.
רגע. זה אמיתי?
לא כזה אכפת לי
תלוי, אפל וואץ ושעון שנראה יוקרתי כזה מושך, זאת דעתי