3 תשובות
שואל השאלה:
אבל אני אית/ה בכיתה ואני הולכת אית/ה כל בוקר בדרך לבית ספר ואני מרגישה שזה לא באמת זה ניצול כי אנחנו יותר בקשר כשהולכים לבית ספר ואני מרגישה שמנצלים אותי ברמות
אבל אני אית/ה בכיתה ואני הולכת אית/ה כל בוקר בדרך לבית ספר ואני מרגישה שזה לא באמת זה ניצול כי אנחנו יותר בקשר כשהולכים לבית ספר ואני מרגישה שמנצלים אותי ברמות
אנונימית
שואל השאלה:
אוקיי תודהה אני אנסה
אוקיי תודהה אני אנסה
אנונימית
תנסי ללכת לבד לבית ספר או אפילו עם חברים אחרים, לנסות להתרחק לאט לאט ולהיות יבשה
באותו הנושא: