2 תשובות
שואל השאלה:
לא נראה לי שאני אדבר עם מישהו אבל תודה
אנונימית
יקרה,
נשמע שאת מרגישה שהכול מצטבר ומכביד עלייך. זה קורה להרבה אנשים כשהעומס הנפשי נהיה כבד מדי, והוא פשוט מוצא דרכים להתבטא גם פיזית. זה לא סתם בראש הגוף והנפש באמת קשורים אחד לשני.

זה שאת מרגישה את זה ולא מדחיקה זו נקודת התחלה חשובה. כשיש תחושת הצפה כזו, לפעמים הצעד הראשון הוא להאט ולנסות להחזיר לעצמך תחושת שליטה, אפילו בדברים קטנים: נשימות עמוקות, מקלחת חמה, לצאת לאוויר, לכתוב מה עובר עלייך. זה לא פותר הכול, אבל זה יכול להוריד קצת מהעומס של הרגע.

ובמקביל לא כדאי להישאר עם התחושה הזו לבד. אפשר לפנות לצאט של סה"ר: https://sahar.org.il/help

או לווטסאפ: 0559571399. לפעמים שיחה אחת עם מישהו שמקשיב באמת יכולה לעשות הבדל גדול.

מחזק אותך,
מתנדב סה"ר