התחברות הרשמה

בנות מה הייתם מעדיפות להיות- נמוכות ממוצעות או גבוהות?

17 באוקטובר 2025, 16:37
נשים נמוכות    
5 תשובות
בגובה שלי בדיוק, 1.68
ט
טֹוהַר
גבוהה, אני 1.50:(
JINX
הכי גבוהה שיש
נ
ניקיהמלכה286
גבוהה 1.70 כזה
ג
גופיי
גבוהה
I
I'm just a girl69
באותו הנושא:
בנות הייתן מעדיפות להיות 180 או 145 תהיו כנות?
בנות הייתן מעדיפות להיות 1.75 או 1.50?
בנות,הייתן מעדיפות להיות 1.70 או 1.50?
בנות הייתן מעדיפות להיות 150 או 170?
בנות הייתן מעדיפות להיות 1.55 או 1.80
בנות ,הייתן מעדיפות להיות בנים?
בנות הייתן מעדיפות להיות מידה b או d?
בנות הייתן מעדיפות להיות בהריון עם בן או בת?
בנות הייתן מעדיפות להיות נמוכות או גבוהות?
בנות הייתן מעדיפות להיות 170 או 157
בנות הייתן מעדיפות להיות תקועות ביער עם דוב או עם גבר?