13 תשובות
1.80
אנונימית
1.55
סתם מעניין אותי לשאול את כל מי שענתה, למה?
יש סיבה ספציפית שאתן מעדיפות להיות 1.55?
כי למצוא גברים גבוהים מאוד זה קשה
^השאלה הייתה על הגובה שלך אבל, לא הבנתי איך זה קשור.
כי אני רוצה מישהו יותר גבוה ממני?
^אה הבנתי
נשבע שמה כולן פה חופרות גובה ממוצע לאישה זה איזה 160 מה עדיף 10 סמ פחות או 20 יותר
מה ^
אנונימית