30 תשובות
נוראי
לא
לדעתי צריך להתחיל לגרש אותם מהמדינה אם זה קורה או לשים סנקציות חזקות
אנונימית
רע מאוד
רע מאוד
מזעזע ושוב מזעזע.
או שהם עפים מכאן או שהם מתחילים להזיז את עצמם ולעשות דברים חשובים באמת, ולא כמו לשבת מול סטנדר.
שיתבגרו ויתחילו לקחת את עצמם בידיים.
לדעתי זה פשוט גזענות לרשום את השאלות האלה על "החרדים"
ולא על "החרדים שלא מתגייסים"
בתור חרדי שמתגייס זה כל כך קשה לעשות את הצעד הזה שטיפה הערכה לאנשים שעושים אותו לא תזיק
^ יש המון הערכה לחרדים שכן בוחרים להתגייס
אבל עובדה שהרוב המוחלט מחליט שלא ולא עושים כלום עם עצמם למען המדינה
אבל כל הכבוד לך שאתה מתגייס זה מוערך !
אז אולי במקום לרשום שאלות נגד "החרדים"
תהיו יותר ספציפיים שאתם נגד החרדים שלא מתגייסים
כי גם אם זה לא הרוב יש הרבה שכן מתגייסים ופשוט בוחרים להתעלם מהעובדה הזאת
^פחות מ 10 אחוז מהחרדים מתגייסים
אי אפשר שלא להכליל כשמדובר במספר כל כך גדול מהחרדים
זה שיש חרדים שכן מתגייסים יש הערכה אבל לא צריך להגזים כי זאת חובה שיש על כל אזרח יהודי במדינה והם מתעלמים ממנה
אנונימי
לדעתי הם צריכים להתגייס
ההערכות הן שכמה עשרות אלפים צעירים חרדים בגיל גיוס משתמטים ובו בזמן גם לא מקדישים את רוב זמנם ללימוד תורה, אף אחד כאן לא מתעלם מעובדות.
בלי לחשוב פעמיים, זה מזעזע.
זה נורא. לא מבינה איך יש אנשים שראו שיש מחסור מטורף, יכלו לגמרי להתגייס, ובכל זאת המשיכו לשבת ולא לעשות כלום.
עזבו קרבי בכלל, אפילו לא לתפקיד עורפי היו מספיק
כמובן
מזעזע ביותר
^^ אני לא מאמינה, אז אתה בעצם אומר שזה שאני יהודיה ישראלית לא משנה כי אני לא מאמינה במה שאתה מאמין? אני בעצם לא חלק מעם ישראל ומהעם היהודי רק בגלל שאני לא מאמינה במה שאתה מאמין?
זה מה שאתה אומר?
לא אמרתי כלום
אמרתי מה שאמרתי בגלל
שמישהו פה כתב שצריך לגרש חרדים
מי מספר להם שאם כבר צריך לגרש חילונים.
^הוא דיבר על החרדים שלא מתגייסים ולא תורמים למדינה ורק נהנים מהיתרונות
לא על כל החרדים
אנונימי
איזה יתרונות כולם פה סובלים מיוקר מחיה מטורף...
ולדעתי לא צריך בכלל לתרום למדינה הזאת שנשלטת על ידי בונים חופשיים...
ואגב מלא חרדים עובדים ומשלמים מיסים
כן
מתי הם הפסיקו?
וברור, כולם צריכים להתגייס
צריך לקדם את הסכם חב"ד
אנונימי
קצת
או סוף סוף מישהו שמבין ^^
^^ אני ממש מסיכה איתך!