4 תשובות
כנראה שכן
אוהבים להגיד את זה..
אוהבים להגיד את זה..
אני לא חרדית ולא דתיה ואני עדין חושבת שהחטופים חזרו בזכות אלוקים וצהל ביחד..
ולא חושבת שהם יגידו שזה בזכותם
ולא חושבת שהם יגידו שזה בזכותם
אנונימית
מה אכפת לי מה יגידו, העיקר שהם חזרו
מי שיודע שזה בזכות צהל נהדר
מי שלא יאמין - מה אכפת לנו, זה לא עוזר להם בכלום
מי שיודע שזה בזכות צהל נהדר
מי שלא יאמין - מה אכפת לנו, זה לא עוזר להם בכלום
אנונימית
האם אתה חושב להפסיק לפלג?
העיקר שהם חזרו :)
העיקר שהם חזרו :)
באותו הנושא: