3 תשובות
תשמע אם כמה שאתה רוצה לא הייתי עושה את זה
תן להם מנוחה נפשית
תעשה אוליי תומך לחימה או משהו בסגנון שלא מסכן את החיים שלך
תכלס זה תלוי מה הלב שלך אומר
אם קרבי זה חלום שלך אולי שווה לנסות לדבר איתם ברצינות ולהראות שאתה מבין את הסיכון
אבל אם אתה לא שלם ב-100% או עושה את זה רק כי כבוד למשפחה השכולה זה שיקול כבד בקיצור תבדק אם זה באמת אתה ואז תדבר איתם ממקום בוגר
בסוף מאוד חשוב לשרת בקרבי אבל לא במחיר הזה
מן הסתם שזה לא יעשה טוב בכלל למשפחה שלך ברמה של התמודדות יום יומית ולדעתי תכבד אותם בקטע הזה אם הם ממש מתנגדים