8 תשובות
הם לא
הם לא
שואל השאלה:
למה
למה
לא יחזרו
"amennn amennnn"
2019 גם לא היו שנים משהו אבל אחרי מה שאנחנו עברנו הכל יהיה טוב יותר(חוץ ממלחמת עולם שלישית ושואה2.0)
כנראה ב3019 או אם להיות אופטימיים 2119
בשבילנו לא לדעתי זה פשוט תקופה של נוסטלגיה בילדות כנראה שגם לדורות קודמים היה את זה ולדעתי רק לילדים הקטנים יש את זה עכשיו כל הבריינרוט והדברים שלהם זה מה שהיה לנו זה דעתי אז אני חושב שזה לא באמת היה התקופה עצמה פשוט הנקודת מבט בילדות
באותו הנושא: