10 תשובות
עוד שנתיים כזה אני מאמינה(:
על המסיכות לא בזמן הקרוב.. לפלות לא בשנה שנתיים הקרובות
עוד לפחות שנה שנתיים (ואפילו יותר)
שואל השאלה:
אוי העצב שעובר בגוף שלי עכשיו
אני ממש ממסה להיות אופטימית ואני רואה את ההתחלה של הסוף עם כל החיסונים וזה
אבל המצב ככ גרוע ואני ככ רוצה להתקהל וקולנוע ולונה פארק
אני צריכה להוציא טת העצבים האלה באחד בלילה
אוי העצב שעובר בגוף שלי עכשיו
אני ממש ממסה להיות אופטימית ואני רואה את ההתחלה של הסוף עם כל החיסונים וזה
אבל המצב ככ גרוע ואני ככ רוצה להתקהל וקולנוע ולונה פארק
אני צריכה להוציא טת העצבים האלה באחד בלילה
אנונימית
אם ישראלים יתחסנו ולא יפיצו קונספירציות, כנראה שנספיק להוריד את המסיכות עוד כמה חודשים.
שנה שנתיים כזה
שואל השאלה:
^^ מה הקשר שמאלנים אני צורחת
^^ מה הקשר שמאלנים אני צורחת
אנונימית
הכל בגלל השמאלניים עם ההפגנות שלהם בתכלס
אנונימית
^^ אה כן בטח ברור בבתי כנסת כשיושבים בלי מסיכות אלוהים שומר עליכם מהקורונה בטח
שואל השאלה:
אני מסכימה שהפגנות עשו רע בקשר לקורונה
אבל כל השכונה של הכל כך הרבה חרדים שעמדו צמודים אחד לשני בסגר בגלל שהרב שלהם נפטר, גם לא עוזר ככ
אני מסכימה שהפגנות עשו רע בקשר לקורונה
אבל כל השכונה של הכל כך הרבה חרדים שעמדו צמודים אחד לשני בסגר בגלל שהרב שלהם נפטר, גם לא עוזר ככ
אנונימית