7 תשובות
זה פחות התנדבות וכזה בשביל התנדבות יש שנת שירות יש גם טיולים וזה משתנה מאוד ממכינה למכינה
שואל השאלה:
אבל זה טיולים או שזה התנדבות או מה זה

כאילו מה יש שם?
אנונימי
שואל השאלה:
אתה ממליץ?
אנונימי
אני בת אבל כן ממש
זה כן אינטנסיבי אבל משתלם
עקרונית זה הכנה לצבא אבל הרבה פעמים זה גם עבודה על ערכים ועל התפתחות אישית. לא יודע אם שווה ללכת
מכינים אותך לצבא
אני עכשיו מכינה . זה הכל מהכל.
יש טיולים , התנדבות , המון לימודים
זה יותר התפתחות אישית אבל גם יש עזרה לזולת