4 תשובות
יום פתוח זה קצת שטויות בעיניי אז לא הייתי הולך מלכתחילה
תראי איך תרגישי מחר
יום פתוח זה לא יום מיון פשוט תגיעי ואם לא תרגישי טוב פשוט תשבי שם או משהו זה יום קליל
אנונימי
^^לא נכון. ברוב המכינות מי שלא מגיע לכנס חשיפה לא יכול להמשיך להתמיין.
תבדוק אם יש תאריכים נוספים בדרכ יש