התחברות
הרשמה
אם הייתם צריכים לברוח ולהתחבא במקום כלשהו כל החיים לאן הייתם בורחים
8 באוקטובר 2025, 21:14
חיים
אוקיאנוס
אי בודד
ליעד מאיר
ניגה
4 תשובות
לבית שלי
ס
סניקיי סנייק
תאילנד
ג
גירלֹ
כנראה במקום שלא יצאו אותי בו
א
אני פרח
עיר או מקום ?
ה
האנונימית.ת.ת.
באותו הנושא:
אם הייתם צריכים לברוח מהארץ, היכן הייתם בוחרים לחיות?
אם שוטר היה מרביץ לכם הייתי מחזירים אם לא הייתם יכולים לברוח?
לאיזו מציאות הייתם רוצים לברוח?
אם הייתם צריכים לברוח, להשאיר את החיים שלכם מאחור, וליצור זהות בדויה, מה היה השם הבדוי שלכם? (כולל שם משפחה)
הייתם עושים סמים בשביל לברוח מהמציאות ליום?
אם הייתם צריכים לברוח מהבית לכן הייתם הולכים?
אם הייתם צריכים לברוח מהבית מהר ויש לכם רק 20 שקל לאן הייתם הולכים?
ברגע שאתם רואים הכל מתפרק לכם מול עיניים, הייתם בוחרים לברוח או להתמודד?
יש אמונה שאם אתם רואים אדם שנראה בדיוק כמוכם אתם צריכים לברוח ולהתחבא ואף פעם לא הבנתי למה. מישהו מוכן להסביר לי?
אם היה לכם אפשרות לברוח לכל מקום בעולם- לאן הייתם בורחים?
אם הייתם צריכים לברוח לבד ליום שלם בלי אף אחד גם ולא בבית של מישהו לאן הייתם בורחים?