11 תשובות
הייתי בורחת עם הכלבה הקטנה שלי (יש לי גם איד גדול, אבל הוא שונא אותי) למטעים שיש לידינו (יש איזה שדה חיטה כזה)
עם אוכל לשתינו ומים
וסידור כמובן
וזהו;-;
Vas
לחדר כושר
אני בת 21(השנה אני אמורה לעזוב אבל כבר אין לי כוח) ויש מקומות גם לנו, רק צריך לציין את הגיל בחיפוש
אנונימית
שואל השאלה:
אני יודעת שאפשר מגיל 18, הרווחה זה הדבר האחרון שאני רוצה להכניס לחיים שלי כי עד שהם יצאו. וגם אסור שההורים שלי ישמעו על זה אני לא צריכה גורם אחראי לבריחה הזאת
אנונימית
את לא צריכה לערב אף אחד איתם
אנונימית
שואל השאלה:
את אמרת "שזה יהיה גם עם ההורים וככה לא שום מצלמות ושום דבר לא יקרה"

וגם הרווחה מכירים אותי טוב, הם לא ישתקו על זה וזה רק יהפוך את זה ליותר קשה, אני בסך הכל רוצה יום לברוח ושלא יהיה זכר לדבר הזה
אנונימית
בלי ההורים* סליחה
אנונימית
שואל השאלה:
איזה רווחה זאת רווחה רגילה? כאילו כאלו שמעורבים על להוציא ילדים למסגרות או שזה משהו שונה? אני צריכה לוודא מאה אחוז שהם יעזרו לי בלי לחשוד לשניה
אנונימית
שואל השאלה:
זהו שהרווחה זה הדבר האחרון שצריך להיות איתי בקשר. גם אני בת 18 לשאלתך, וההורים זה אלה שאני בורחת מהם אז כאילו...
תודה אבל לא משנה אין צורך
אנונימית
מה.
למה מחקו את התגובה שלי
לשאלה הייתי מתקשרת ל118, שזה הרווחה, שיקחו אותי למקום מוגן ואז בהמשך הם יסדרו אותי שזה יהיה גם עם ההורים וככה לא שום מצלמות ושום דבר לא יקרה
ויש המון מקומות בגוגל, אני גם עכשיו מחפשת
אנונימית
שואל השאלה:
^ נו תהיו רציניים מה חדר כושר עכשיו, התכוונתי לבד שגם בטעות לא ייראו אותכם וגם בלי מצלמות
אנונימית