5 תשובות
יש לי עוד חודש בדיקה
בהצלחהה
שואל השאלה:
ואי בהצלחה לך!!
אנונימית
כן עשיתי
אני רואה טוב מאוד אבל לא חד כמו 6 מ6
אבל יש לי מלא פולאוטרס
ומיקוד ראייה לא טוב נהיה
ועיניים יבשות
אנונימית
בדיקת התאמה: בגדול פשוט יום שאת באה ועושה שם כמה בדיקות - אופטומטריסט שיקבע מה המספר, הרחבת אישונים, בדיקה של הרשתית ומיפוי קרנית לבדוק לאיזה ניתוחים את מתאימה. בסוף נפגשים עם המנתח.ת ומדברים על איזה סוג מתאים לך ומשם קובעים תור לניתוח במשרד.
מהניתוח והלאה זה ממש תלוי בסוג ניתוח שאת עושה, יש סוג שבאותו יום את כבר יוצאת ורואה ויש סוג של החלמה יותר ארוכה וכואבת אז זה תלוי
שואל השאלה:
מתי עשית?
אנונימית