2 תשובות
בכלל לא כואב, יש חלק של אופטומטריסט שזה נטו למצוא את המספר כמו שאת רגילה ואת המכונה הזאת עם התמונה שבודקת מספר. החלק הקצת לא נעים זה הצילומי קרנית כי מגדילים לך את האישונים וזה טיפות שקצת שורפות ואת רואה גרוע אחרי זה אבל הבדיקה עצמה היא נטו להסתכל לתוך מכונות. בסוף בבדיקה עם הרופאה היא גם שמה טיפות שקצת שרפו אבל זה לא היה ברמה של באמת כואב וזה עובר מהר.
סיכום: לא כואב, יש קצת טיפות שורפות, בקטנה ממש.
שואל השאלה:
תודהה בדיוק כרגע אני רואה מטושטש מהטיפות והאמת שציפיתי ליותר גרוע אבל היה בסדר
אנונימית