11 תשובות
שואל השאלה:
השאלה אם זה בהכרח מתוך מקום של חוסר אמון..
אף פעם לא עשיתי כזה דבר עם הבן זוג שלי אבל אולי אנשים עושים את זה מתוך סקרנות איפה בן הזוג מסתובב, או למקרה וקורה משהו הוא יודע איפה היא?
אנונימית
אם זה מתוך סקרנות לאיפה הוא מסתובב אז אפשר פשוט לשאול
לא מה
איפה האמון בדיוק?
^^^ אה אז אני מניחה שזה בסדר
למרות שזה עדיין מוזר
אם זה מתוך דאגה ובשביל לראות איפה הבת או בן זוג שלך במקרה וקורה משהו אז בסדר
ממש לא
אמור להיות אמון אם אתה אוהב וסומך על בנאדם קרוב
כן כי אני קנאית אובססיבית
אנונימית
לא כי למה שמישהו יעשה את זה
לא, אם אין אמון זה לא יעבוד.
כן זה לא שאני לא אסמוך על בן זוג שלי להפך זה כי אין לי שום דבר להסתיר