6 תשובות
אוי, תשלחי חדש ותכתבי שבועות חברה שמחוברת לעמוד שלחה
להתעלם אפילו אל תגידי לו בטעות כאילו ראה, ראה. לא ראה, לא ראה. אין כל כך מה לעשות
אני פשוט אצחק חחח
חחח וואי הרגת אותי עכשיו
לא נורא
לא נורא
מה הבעיה.
את יכולה לראות אם הוא פתח או לא
את יכולה לראות אם הוא פתח או לא
מה אכפת לך מהאקס זה לא שתחזרו להיות ביחד או משהו כזה
באותו הנושא: