11 תשובות
למרות שחברה של שאקיל אוניל חצי ממנו
שאתםן לא זוג טוב או משהו? לא הבנתי מה יש לי לשפוט.
זה חמוד
שואל השאלה:
למה הייתם שופטים?
איזו ילדה אחת אמרה לי שאני הייתי צריכה לשמור אותו לגבוהות ומאז זה לא יוצא לי מהראש..
אנונימית
מה את מקשיבה לה בטח מקנאה
תתעלמי ממנה, היא סתם מקנאת.
כל עוד אתםן אוהביםות אחד את השנייה, שום דבר לא אמור להפריע.
כי את נראית בתו הקטנה והחביבה
כמוני וכמו הבן זוג שלי פחות או יותר, מה הבעיה לול?
מה יש לשפוט בכלל?
בייבי גירל
כן
אנונימי
בגלל שאת הבת ואת הנמוכה בעצם זה בסדר לא הייתי שופטת הכי אמיתי, בנוגע לילדה שאמרה לך מה שרשמת בתגובות, בא לי להקיא איזה קנאית תתעלמי