33 תשובות
אין מה לחשוב אנשים זה אנשים
אנונימית
לדעתי לא נכון לעזוב את הארץ אבל גם לא נכון לקלל אותם
לא יודע איך לתאר כאלה במילים יפות אז אני אגיד פשוט שהם אנשים לא איכותיים
לא בסדר, שכל אחד יעשה מה שבא לו, לא כל אחד רוצה לחיות פה וזב בסדר
שכל אחד יעשה מה שטוב לו
איך הבן אדם שעוזב מזיק לו בסוף שהוא מקלל אותו ככה
איך הבן אדם שעוזב מזיק לו בסוף שהוא מקלל אותו ככה
שזה טיפשי
תוצאה של לאומנות רעילה שאותם אנשים שמקללים נפלו אליה
קנאים, אני גם רוצה לעזוב ומחכה לרגע שאהיה מספיק עצמאי.
קנאים מתוסכלים.
וואלה נותנים להם עוד סיבות לעזוב
קנאים
הייתי רוצה לעבור מתישהו
הייתי רוצה לעבור מתישהו
למה לקלל אותם? עזבו זכותם
שזה מפגר רצח, מותר לאנשים לחיות איפה שבא להם, דיי כבר
מה אכפת להם
לא עניינם
לא עניינם
שישחררו מהם
שהם חלק מהסיבה למה אנשים רוצים לעזוב מלכתחילה
חבל להידרדר לרמה שלהם
לעזוב את הארץ זה טמטום אבל לא מצדיק קללות
מי הטיפש שעוזב את הארץ בגלל מלחמה בוגדים
שזה דפוק
שכל אחד יעשה מה שבא לו
אני גם רוצה לעזוב את הארץ לתקופה ארוכה אחרי הצבא בשביל ללמוד שם
לא רואה בזה בעיה בכלל
שכל אחד יעשה מה שבא לו
אני גם רוצה לעזוב את הארץ לתקופה ארוכה אחרי הצבא בשביל ללמוד שם
לא רואה בזה בעיה בכלל
מה קשור לבגידה מלא אנשים שבמדינות שלהם יש מלחמה הם עוזבים, צריך לחשוב על טובת עצמך קודם כל די להיות כאלו רגישים לגבי זה, בגלל אנשים ששופטים כל צעד אנשים עוזבים אז תחשבו על זה, כי אתם הבוגדים הכי גדולים
אנונימית
שהם הסיבה שאנשים עוזבים
אנונימי
הם לא ככ חכמים. אם הם היו חכמים הם היו מאיצים באלה שרוצים לצאת, לצאת. מי שלא יודע למה הוא פה ולא רוצה להיות פה יותר טוב שלא יהיה פה.
לא יודעת אבל שפיות אין להם
ההורים שלי מתחילת המלחמה רוצים לעוף מפה הם עשו בדיקות לחתולים שלי יש לנו רשיונות מעבר למקרה שנצטרך לברוח מפה בלי זמן תגובה ואני לא מבינה את האנשים שמקללים או נגד
כאילו סליחה אבל גם אם המלחמה תסתיים ומדינת ישראל לא תהיה באיום אני בחיים שלי אבל בחיים שלי לא אתן לילדים שלי לחוות את הטראומות ואת הבעיות שיש לי מהמלחמה או את המלחמה עצמה
אני צריכה לשמוע את ההורים שלי אומרים לי כל אזעקה כמה הם מצטערים וכמה הם לא יסלחו לעצמם שאני צריכה לעבור מציאות כזו בגיל קטן יחסית ואני לא הולכת להמשיך את המסורת הזו
גם אם זו הארץ המובטחת או מה שזה לא יהיה שטוענים שזה זה לא שווה את הבריאות הנפשית של המשפחה שלי או של כל מה שיהיה לי בעתיד
במדינה הזו שבורה ואין איך ומה לעשות כרגע
ההורים שלי מתחילת המלחמה רוצים לעוף מפה הם עשו בדיקות לחתולים שלי יש לנו רשיונות מעבר למקרה שנצטרך לברוח מפה בלי זמן תגובה ואני לא מבינה את האנשים שמקללים או נגד
כאילו סליחה אבל גם אם המלחמה תסתיים ומדינת ישראל לא תהיה באיום אני בחיים שלי אבל בחיים שלי לא אתן לילדים שלי לחוות את הטראומות ואת הבעיות שיש לי מהמלחמה או את המלחמה עצמה
אני צריכה לשמוע את ההורים שלי אומרים לי כל אזעקה כמה הם מצטערים וכמה הם לא יסלחו לעצמם שאני צריכה לעבור מציאות כזו בגיל קטן יחסית ואני לא הולכת להמשיך את המסורת הזו
גם אם זו הארץ המובטחת או מה שזה לא יהיה שטוענים שזה זה לא שווה את הבריאות הנפשית של המשפחה שלי או של כל מה שיהיה לי בעתיד
במדינה הזו שבורה ואין איך ומה לעשות כרגע
שהם לא בסדר ומגזימים זכותו של כל אחד לחיות איפה שהוא רוצה
שהם חיים בסרט. שאנשים יעשו מה שהם רוצים
נטלי לוי זה לא בגידה זה הצלת חיים זכותם
שהם מפגרים
הזויים
^3. מה מציל חיים בלעבור משנאת יהודים בישראל לשנאת יהודים באירופה? (הכוונה היא שבכל מקרה הם יכולים להיות קורבנות של פיגוע נגד יהודים, אם לא היה מובן)
בעיניי זה מזעזע
אנונימית
הגיוני שאנשים יעזבו.
שהם הסביה שהם עוזב גם אני מחנהנה לברוח לגמרניה המדינה שנסתה להורג סב רבא שלי בגללהם
באותו הנושא: