5 תשובות
זה טיפשי, במיוחד בויכוחים. (אד הומינם)
זה לא מחזק את הטענה בשום צורה שהיא.
זה לא מחזק את הטענה בשום צורה שהיא.
ערב טוב
כי זאת הדרך שלהם/ן להראות את אי ההסכמה עם הדעה.
כי זאת הדרך שלהם/ן להראות את אי ההסכמה עם הדעה.
יש דעות קיצוניות אז לגיטימי
לפעמים אבל זה מוגזם כע תלוי
לפעמים אבל זה מוגזם כע תלוי
לאנשים קשה לקבל אנשים אחרים עם דעה אחרת
אנשים חושבים שרק הדעה שלהם נכונה וצודקת.
הם טועים.
הם טועים.
באותו הנושא: