12 תשובות
למה אסור לאכול בלילה?
תאכלי כמה שבאלך, חיים רק פעם אחת:)
אלא אם את מאמינה בגלגולים ואז זה הורס לי את הקטע.
למה אסור?
תאמיני או לא: שתיתי בבוקר תיי ואכלתי פרוסה של גבינה צהובה אם עגבנייה עד עכשיו כי אני בדייאטה, ולמרות שהבטן שלי מקרקרת אני לא אוכלת, ואני אצל סבתא שלי אז אני מתבייש קצת חחח סתם...
אנונימית
מותר לאכול בלילה למה אסור גם לפי ההלכה מותר
שואל השאלה:
אסור בגלל שהאוכל לא מתעקל טוב משהו כזה
אנונימית
עכשיו זה כבר כמעט בוקר..
אל תאכלי, אני ממש לא ממליצה. זה יעשה לך בעיות בשינה ובבטן כי הקיבה תמשיך לעבוד עוד הרבה עד שהיא תעכל את כל האוכל ותאמיני לי שאת לא רוצה שזה ייקרה חח
תה אתה מתכוון, ודיאטה זה לא אומר להרעיב את עצמך, ואתה אצל סבתא? אז ברור שיש מה לאכול, תקח לך פרי ותהיה לי בריא:), חחח סתם נו לא תאכל מה שבאלך לא אכלת כלום d:
אסור לאכול בלילה?
מה הסיבה הלחצתם אותי
אנונימי
זה לא שאסור
(זה שזה משמין יותר זה מיתוס, יש חילוף חומרים בכל זמן ואם לא היה היינו מתים)
ועכשיו להסבר
מותר לאכול בלילה, זה לא בריא במיוחד כי בלילה המערכות של הגוף נחות, ושאת אוכלת והולכת לישון, מערכת העיכול לא ישנה והיא בפעולה וזה מפריע לך לישון ושאת קמה את תקומי עייפה בגלל שהגוף נח פחות.. וזהו עדיף שתאכלי ותשני חצי שעה-שעה אחרי, שלגוף יהיה יותר קל
תאכלי! את רעבה? הגוף צריך אוכל! יאללה מה זה השטויות האלה..
שתי מים או תאכלי פרי או משהו קל (:
לא לשכוח שאם את רוצה לוותר על המון קלוריות? שתלכי לישון את תפסיקי להיות רעבה
באותו הנושא: