התחברות
הרשמה
אמרו לעשות בעבודה רווח פסקה של שורה וחצי
התכוונו לרווח שורה? נשמע לי יותר הגיוני
4 באוקטובר 2025, 13:13
word
עבודה
חוקים
תשובה אחת
איך רווח בין שורות לעשות רווח של שורה וחצי?
אם רשמו ממש במילים "שורה וחצי" אז זה בין פסקה לפסקה לדעתי באמת
ק
קונג פו - עוזר, נאמן P:
באותו הנושא:
יש לי הפסקה בעבודה לעוד 10 דקות מה לעשות??
בסקירה צריך רווח שורה בין פסקה לפסקה?
שמעו לא לקחתי בחיים הפסקה ועכשיו אמרו לי שמורידים לי על הפסקה במשכורת
הלכתי לראיון עבודה ואמרו לי שאין הפסקות וצריך רק לעמוד ואסור לשבת ללכת מחר לעבודה?
איך יותר יפה ותקין לדעתכם לפסק, עם רווח מלפני הפסיק או בלי רווח לפני הפסיק?
אחרי כמה שעות עבודה בעבודה מגיע לי הפסקה?
אני בן 23 כולם בעבודה צועקים עלי בלי הפסקה בגלל שעשיתי טעות קטנה מה לעשות?
בסקירה ממזגת צריך לעשות רווח בין פסקה לפסקה? או שזה לא משנה
מורידים משכורת על הפסקות?כמה זמן הפסקה יש לכם בעבודה?
אמרו לנו שצריך לכתוב עבודה מסוימת ברווח 1.5, מה זה אומר?
בסקירה בבגרות בלשון צריך להשאיר רווח בין כל פסקה לפסקה?