15 תשובות
להיות בטלפון
שואל השאלה:
כבר אכלתי
אנונימית
לשמוע מוזיקה ולרקוד
בכל מקרה
למה את שואלת בסטיפס
את בלי עמוד שדרה? תעשי את משהו מה את צריכה שיגידו לך מה לעשות
תיקרא בטלפון ספר! כשההיתי בעבודה אני קראתי ספר בטלפון בהפסקות.
אבל לא פנטזיה, אני ממליץ ספרי ידע.
אני קראתי ספר על דיבור עם אנשים והשתמשתי בתחניקות על עמיתי לעבודה.
ספרים כאלה ועוד יעזרו לך לאט לאט לשפר את עצמך לעתיד בלי שתשים לב גם כי גם כך זה הפסקה.
לאכול משהו
לנוח
לאכול
לשתות
לדבר
לשחק בטלפון
אולי תתבגר? אתה בן 21
זה די פתטי
אנונימית
^וואי בן 21 ועם שגיאות כתיב?
הלך עליך
אנונימית
שואל השאלה:
ברה מה יש לכם רציני כולה שאלתי שאלה מתוך שעמום למה ויכוח על כל דבר
אנונימית
שואל השאלה:
^^^בלאד שאלתי לרעיונות מה הקשר
אנונימית
^^פחדנית אנונימית מדברת? אני בוכה חחח
^ ברו, אני לא הולך להתווכח אם ילדה בלי חיים. מצטער, תימצאי מישהו אחר לריב.
^שאלה טובה