14 תשובות
כן לא הייתי ממליצה ובטח לא לבד
חשש ממש נפוץ. באובר בחו"ל יש אופציה מיוחדת לבנות שמאפשרת להזמין במיוחד נהגת ולא נהג. בארץ אין את זה.
^גם בארץ אין בקושי נהגות לצערנו
אנונימי
שואל השאלה:
אז מה אני אעשה
זה או לעלות על מונית או לשבת ברחוב עד הבוקר שיתחדש התחבצ
אנונימית
שואל השאלה:
ואם יהיה לי גז פלפל וסט כזה של הגנה עצמית (משרוקית אזעקה ושובר חלונות כזה) זה עוזר או שעדיין יש סיכון?
אנונימית
זה עדיף מכלום, אבל אין לך מישהו בסביבה שיכול לאסוף אותך?
שואל השאלה:
אין
וגם כל באזור כפרים ערביים אז אם יש לנהג רצון לחטוף אותי תוך שנייה הוא מכניס אותי לכפר ערבי , אמנם הכפרים לא כפרים של ערבים רעים אבל עדיין מדובר בערבים .
מי שמכיר את העיר כרמיאל אז אני מדברת על האזור שם
אנונימית
שואל השאלה:
אם אני אזמין מונית דרך אפליקציה זה אמור להיות בטוח לא?
אנונימית
^לא ממש לא
וכן זה מפחיד מאוד
תזמיני מונית עם חברה
אל תלכי לבד
אנונימי
שואל השאלה:
אני אומרת לכם שאני לבד מאיפה אני אפליץ חברה
אנונימית
שואל השאלה:
דרך האפליקציה רשום מה השם דל הנהג וכל זה
אנונימית
זה לא קשור
זה לא נותן לך את הביטחון שהוא לא יפגע בך
שואל השאלה:
למה לא נולדתי גבר אוף
אנונימית