4 תשובות
הכל בטיילת
נראלי רק ברביעי הכל יהיה פתוח אולי יתחילו לפתוח פה ושם כמה חנויות ממש מאוחר בשלישי
זה שמחת תורה לא בטוח אם זה חובה לא לעבוד כמו בחגים אחרים
היי גם אני בשלישי הבא באילת
אנונימית
באותו הנושא: