8 תשובות
כן!
זה לא ענייני
אנונימית
לא. תעשה מה שאתה רואה לנכון. זה שנכעס עליך לא יביא לזה שלא תעשה את זה
לא
מה אכפת לי
לא
כאילו אם אתם נוסעים *ב*מכונית ביום כיפור אז לא מכבד
למה שנכעס עלייך? את לא פוגעת באף אחד ולא מכריחה אף אחד לעשות משהו שהוא לא רוצה
אין חוק נגד נסיעה בכיפור, זה פשוט עיניין תרבותי שכולם עוקבים אחריו, מצידי תיסע ברחוב פשוט אל תדרוס שום ילד
אנונימית
לא
לא כזה אכפת לי
אנונימית