3 תשובות
אני אוהבת לכתוב פואמות לא ממש משנה לי על מה כי אני אוהבת את האתגר של לנסות להפוך את הדבר הכי לא עמוק למשהו עמוק
ובדרך כלל לוקח לי כמה שעות כי אני כותבת הרבה פואמות
12 שנה
רומנטיקה
מתח פסיכולוגי ואני יכולה לשבת לכתוב לשעתיים טובות לפני שאני עושה הפסקה
\7