תשובה אחת
חלק ענק מהחיים שלי. גם שירים גם פואמות גם יומנים גם סצנות וספרים. לאחרונה את האמת די הפסקתי אבל אני מניחה שאני יושבת על זה כמה שעות בשבוע. נותן מקום ליצירתיות וחופש.