התחברות
הרשמה
אנשים שאוהבים לכתוב כמה זמן אתם כותבים וכמה זה חלק מהחיים שלכם?
25 בספטמבר 2025, 15:37
התאהבות
סיפורים
תשובה אחת
חלק ענק מהחיים שלי. גם שירים גם פואמות גם יומנים גם סצנות וספרים. לאחרונה את האמת די הפסקתי אבל אני מניחה שאני יושבת על זה כמה שעות בשבוע. נותן מקום ליצירתיות וחופש.
b
br0wneye5
באותו הנושא:
שאלה לאנשים שכותבים סיפורים, למה אתם אוהבים לכתוב??
איך אנשים מצליחים כאן לכתוב כשהם עונים על שאלה ובתשובה כותבים שמות שהם לא "אנונימי" "אנונימית"?
יש כאן אנשים שאוהבים לכתוב?
אם אנשים כותבים בשאלה תכתבו לי בקיר תודות אתם נכנסים לכתוב?
אנשים שאוהבים לכתוב איך התחלתם לכתוב ובאיזה מצבים אתם כותבים?
אנשים שאוהבים לכתוב ספרים בואו נשחק (ויודעי ולומדי יפנית, מה שכתוב ביפנית כתוב נכון?)
יש פה אנשים שאוהבים לכתוב סיפורים?
יש פה אנשים שאוהבים לכתוב?
אנשים שאוהבים לקרוא /לכתוב מה הזאנר שאתם הכי אוהבים?
אנשים שלא אוהבים את ביבי יכולים לכתוב למה ואנשים שלא אוהבים את גנץ יכולים לכתובב למהה??
וואי אנשים אתם צריכים לכתוב את הדברים שאתם כותבים "חברים לעט" בתור שאלות רגילות;!!