8 תשובות
כן
אנונימי
הרצון הוא כן אבל באמיתי להיות אובססיבי לכל בן אדם בלי גבולות זה דבר רע נפשית למי שהוא סימפ
חחח ממש ממש לא
מה לא זה צריך להיות שווה
אמת לאמיתה
אנונימי
לא לדעתי זה צריך להיות משני הצדדים
אני רוצה לראות את הזוג קורעים ברך אחד לשני מרוב שהם מאוהבים אחד בשני
מה ההפךך לדעתי
כשהאישה אובסס הגבר בוגד..