8 תשובות
וואט מה הקשר
לא מסכימה, זוגיות טובה זה איזון. אם אחד אוהב יותר מדי והשני פחות זה יוצר חוסר שוויון ופערים.
לא,צריך איזון של אהבה.
אם צד אוהב יותר מהצד השני,הצד השני לוקח אותו כמובן מאליו.
לא מגיע לאף בנאדם לדעתי שיאהבו אותו פחות ממה שהוא אוהב בזוגיות
שואל השאלה:
אין דבר כזה ששני הצדדים אוהבים באותה הרמה
אנונימי
^אהבה זה אולי לא דבר שנמדד באחוזים, אבל לדעתי האידיאל זה שכל אחד יאהב את השני מה שאצלו נחשב הכי הרבה, יש כאלה שאצלם יותר מורגש וחלק שפחות אבל עדיין שיאהבו הכי הרבה
הפוךךגברים לא מאריכים מספיק הגבר חייב לאוהב יותר כדי שהיה איזון
^לא,כל חוסר איזון והדדיות הוא בעייתי.