5 תשובות
למה שתעשי את זה. זה יהרוס לך את כל העבודה של הגשר. זה פשוט יגרום לשיניים לחזור לצורה המקורית שלהם. סתם חבל על הכסף שהושקע בגשר וכמובן הכאבים האלה של גשר
שואל השאלה:
אבל אני עם קיבוע ואני מכירה מלא שלא שמים ושזה לא שינה משהו
אבל אני עם קיבוע ואני מכירה מלא שלא שמים ושזה לא שינה משהו
אנונימית
אני לא ממש יודעת בנושא. אבל אם הרופא אמר לך לשים ממש כדאי שתקשיבי לו. תחשבי איזה באסה זה להיות כמה שנים עם סבל של גשר כשהתןצאה שורדת לגג שנתיים כי לא שמת את הפלטה
זה ישמר פחות טוב ויש סיכוי שחלק יחזור לאיך שהיה קודם גם עם הקיבוע כי הוא לא חזק מספיק
פשוט שימי זה כולה בלילה
פשוט שימי זה כולה בלילה
יש לי חברות שלא שמות בכלל פלטה והשיניים שלהן כן זזו. לא בטירוף אבל ברמה שהפלטה כבר לא עולה עליהן. עדיף לא להסתכן ופשוט לשים. אני לא מצליחה להקפיד כל יום אבל אני משתדלת לשים לפחות 3 ימים בשבוע.
באותו הנושא: