8 תשובות
סליחה על הבורות מה זה אומר? כאילו כמה מהבטן חשופה?
אנונימית
גזרה נמוכה, זה יפה על הגוף
גזרה נמוכה. בכללי אני אוהבת יותר גזרה נמוכה
נמוכה
גזרה נמוכה הכי יפה
גבוהה
נמוכה מן הסתם זה הכי יפה
אנונימי
גזרה נמוכה זה מהמם, אבל לא מתאים לגוף שלי. אז אני לובשת מיד. כשיש במה להשוויץ תשוויצי נמוך זה פשוט מחמיא
באותו הנושא: