6 תשובות
אוברסייז ולא סקיני ( לא משנה לי אם נמוך הוא גבוה )
מבחינת נוכחות כמובן שיהיה גבוה ולא נמוך לא כיף ללכת עם חצי מפשעה בחוץ
מבחינת נוכחות כמובן שיהיה גבוה ולא נמוך לא כיף ללכת עם חצי מפשעה בחוץ
אנונימית
אני בעיקרון אוהבת גינסים נמוכים אבל עם זה חולצת בטן אז גינס גבוהה אין לי ממש הסבר למה אני פשוט חושבת שזה יפה
אוברסייז נמוך וחולצת בטן אם זה סקיני אז מיד כזה לא גבוה מידי
אם היה לי את הגוף אז נמוכה אבל בגלל שאין לי אז גבוהה
אנונימית
נמוכה יפה יותר
נמוכה
באותו הנושא: